Mi ez a blog?

Hogyan látom én Párizst? Az én Párizsomat.
Illatos, fényes, napos, szürke, esős, a tócsákban csillog a napfény. A Szajnán is. Meg a Haussmann féle házak tetején is. Csillogóra pucolt ablakaiban visszatükröződik a város. A mindennapi élet. Az ismert és ismeretlen város. A szerelem vàrosa. Mert szerelmek jönnek és mennek, de a szerelem vàrosa mindig megmarad nekem. Az örök szerelem!

2010. július 25., vasárnap

Tarte au citron (citromtorta)



Ma megsütöttem életem első és istenire sikeredett citromtortáját!
Már régóta ez a gyengém (a Tarte Tatin mellett), amennyire egyszerű, olyan drága a cukrászdákban. Főleg a "merengués" változat, ami az igazán finom, amit ma csináltam.
Méltó megkoronáza volt a mai vacsorának, Galien átszellemült arccal és becsukott szemmel rágta, annyira ízlett neki!

Namàrmost, az info ez idáig nem közérdekű, ellenben páran kérték a receptet, így a recept fellelhetőségét ezúton teszem közkinccsé. A link francia, de a sok kép és kevés szövegnek hála hamar és könnyen lefordítható http://www.meilleurduchef.com/cgi/mdc/l/fr/recettes/tarte_cit_mering_ill.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése