Mi ez a blog?

Hogyan látom én Párizst? Az én Párizsomat.
Illatos, fényes, napos, szürke, esős, a tócsákban csillog a napfény. A Szajnán is. Meg a Haussmann féle házak tetején is. Csillogóra pucolt ablakaiban visszatükröződik a város. A mindennapi élet. Az ismert és ismeretlen város. A szerelem vàrosa. Mert szerelmek jönnek és mennek, de a szerelem vàrosa mindig megmarad nekem. Az örök szerelem!

2010. június 30., szerda

születés

Màrmint a blog születése.

Az indokok, vagy elôzmények:
2009 àprilisa ôta élek kedvenc vàrosomban, s azôta folyamatosan bôvitem ismereteimet errôl a varàzslatos vàrosrôl. 16 éves koromban szerettem bele - végérvényesen - Pàrizsba. Az azôta eltelt 19 évben rendszeresen zaràndokoltam vissza szerelmemhez, néha havonta adva egymàsnak randevut, igy volt alkalmam alaposan megismerni rejtettebb kincseit is. Nem mondom, hogy mindenkinél jobban ismerem, de a hiànyossàgokat potolja az a szünni nem akaro kivàncsisàg és izgalom, amit egy-egy uj utca vagy tér felfedezése vàlt ki belôlem.

Az elmult egy év alatt annyiszor gondoltam màr arra, hogy élményeimet iràsos formàba kéne öntenem, nem csak a magam örörmére, de remélhetôleg màsokéra is, hogy talan leiràsaim segitségével fel tudjàk fedezni a màr emlitett eldugott kincseket.
Most tehàt megszületett a blog, amibe egy-egy érdekesebb felfedezôturàt irok majd le.
(elnézést az ékezetekért, de sokszor csak francia klaviaturàju gépen tudok irni, amin nehézkes megkeresni a magyar ékezetes betûket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése